Introducció al màrqueting

Introducció al màrqueting

Jaume Codina Mejon, Eduard Cristòbal Fransi, Eduard García Palou, Marcel Gubern Fortuny, Joan Manel Guitart Peracaula i Carlota Torrents Csonka

Col·lecció: Manuals

Dades del llibre

ISBN: 9788484294030
Publicació: 06/2002
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 210
Mida: 17.0 x 24.0 cm
21.50 €

Termini d'entrega: 8 dies laborables

ISBN: 9788490292587
Publicació: 07/2014
Idioma: Català
Format: PDF
21.50 €

Sinopsi

El concepte de màrqueting estableix com a filosofia que les organitzacions que donen prioritat a la satisfacció del consumidor acostumen a tenir èxit en els objectius empresarials. En aquesta obra els autors intenten establir els principis fonamentals al voltant dels quals s'estructura aquesta omnipresència del màrqueting que, si bé és reconeguda majoritàriament, encara presenta moltes diferències pel que fa a l'aprofitament de les seves possibilitats.