Buy
Bookshop
Emprendre en temps de crisi
AnonymousUser
Index
Emprendre en temps de crisi
(1)
Portada
Crèdits
Autors
Dedicatòria
Índex
Pròleg, Jaume Valls i Pasola
Presentació
Introducció: Objectius i metodologia de la recerca
Capítol I. L’emprenedoria innovadora i les MPIMES en xarxa
Capítol I. L’emprenedoria innovadora i les MPIMES en xarxa
1.1. L’economia del coneixement
1.2. Coneixement, mercats i productes
1.3. L’empresa xarxa
1.4. L’emprenedoria i les MPIMES en xarxa i basades en el coneixement
1.4.1. Cap a una nova teoria de l’emprenedoria innovadora
1.4.2. L’emprenedoria innovadora i la dimensió de l’empresa
1.4.3. L’emprenedoria innovadora i les forces institucionals
1.4.4. L’emprenedoria innovadora i les forces personals, socials i culturals
1.4.5. L’emprenedoria innovadora i els efectes de xarxa
Capítol II. La nova empresa catalana sorgida en temps de crisi
Capítol II. La nova empresa catalana sorgida en temps de crisi
2.1. L’estructura econòmica de la nova empresa catalana: una visió panoràmica
2.2. Emprenedoria i crisi econòmica: qüestió de gènere?
Capítol III. La innovació a la nova empresa catalana
Capítol III. La innovació a la nova empresa catalana
3.1. Una caracterització de l’emprenedoria innovadora en temps de crisi
3.2. Emprenedoria innovadora i factors d’èxit de la innovació
Capítol IV. La productivitat i la competitivitat a la nova empresa catalana
Capítol IV. La productivitat i la competitivitat a la nova empresa catalana
4.1. Les noves fonts coinnovadores de l’eficiència i la competitivitat empresarial
4.2. Els fets de la productivitat i la competitivitat al nou teixit empresarial de Catalunya
4.3. Emprenedoria coinnovadora i fonts d’eficiència empresarial en temps de crisi
Capítol V. Solvència, rendibilitat i capacitat de creixement de la nova empresa catalana
Capítol V. Solvència, rendibilitat i capacitat de creixement de la nova empresa catalana
5.1. Una caracterització de l’estructura de la inversió, financera i de resultats a la nova empresa catalana
5.2. Els resultats econòmics de la nova empresa catalana sorgida en temps de crisi
5.3. L’activitat emprenedora a Catalunya i Espanya en temps de crisi: comparativa de resultats econòmics
Conclusions. L’emprenedoria innovadora i la nova xarxa de microempreses eficients i competitives a Catalunya
Bibliografia
Annexos
Annexos
Annex 1. Qüestionari de la investigació
Annex 2. Treball de camp de la investigació
In this book:
Content of the Book
My notes
My highlights
Settings
Font:
- Original Font -
Arial
Courier
Georgia
Palatino
Sans Forgetica
Tahoma
Times New Roman
Verdana
Text size:
Aa
Aa
Reset text size
Background color:
Aa
Aa
Aa
Aa
Interface language:
English (US)
English (UK)
Español
Català
Bookmarks
Highlights
Notes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Dictionary
Wikipedia
1
Emprendre en temps de crisi
·