#DIGITALK. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0

#DIGITALK. Del màrqueting directe a la comunicació 2.0

Núria Escalona

Col·lecció: Manuals
Número: 216

Dades del llibre

ISBN: 9788490298138
Publicació: 07/2013
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 240
Mida: 17.0 x 24.0 cm
23.00 €

Lliurament: 10 dies laborables

ISBN: 9788490640791
Publicació: 02/2014
Idioma: Català
Format: EPUB
8.49 €
ISBN: 9788490640883
Publicació: 02/2014
Idioma: Català
Format: PDF
23.00 €

Sinopsi

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre.

Llibres relacionats