Investigació de mercat

Investigació de mercat

Una mirada integradora

Marta Belmonte Caso i Aleix Gabarre Fibla

Col·lecció: Manuals
Número: 138

Dades del llibre

ISBN: 9788497887861
Publicació: 12/2008
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 228
Mida: 17.0 x 24.0 cm
25.00 €

Lliurament: 10 dies laborables

ISBN: 9788490295519
Publicació: 11/2012
Idioma: Català
Format: PDF
25.00 €

Sinopsi

La investigació de mercat és molt més que preguntar a la gent el que espera d’una marca o un producte. Implica una tenir una determinada visió sobre la societat de consum en la que vivim, entendre els complexes processos de decisió en els que ens endinsem cada dia i dominar les diferents eines disponibles per donar sentit a les emocions, les opinions i els comportaments de l’homo consumus. La investigació de mercat és, en essència doncs, investigació cultural. Una mirada critica, lúcida i estructurada a la vida quotidiana de la pràctica totalitat de les societats humanes. Una disciplina en permanent evolució, la mateixa que la de la societat de consum on vivim. Investigació de mercat. Una mirada integradora vol adreçar tots aquests temes des d’una perspectiva que faci convergir les aportacions de la psicologia, la sociologia i l’economia en un corpus teòric i pràctic actual. Però, per sobre de tot, busca oferir una perspectiva que reconegui el paper determinant de l’individu, el consumidor, i que el situï en el centre del joc de forces de la societat de consum.

Llibres relacionats