Buy
Bookshop
Narracions mediàtiques del catalanisme
AnonymousUser
Index
Narracions mediàtiques del catalanisme
(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
Presentació
L’autodeterminació a debat a l’Espanya de la Transició. El paper decisiu del discurs de la premsa
L’autodeterminació a debat a l’Espanya de la Transició. El paper decisiu del discurs de la premsa
Cristina Perales-García
1. Introducció
2. Contextualitzant la identitat política
3. La mediatització del conflicte centre-perifèria
4. La polarització política i el posicionament de la premsa durant la Transició
5. A manera de conclusió
Bibliografia
El món ens mira? Mites i realitats de la representació mediàtica del procés català a la premsa «nacional» i estrangera
El món ens mira? Mites i realitats de la representació mediàtica del procés català a la premsa «nacional» i estrangera
Carles Pont Sorribes
1. Context històric i semàntic del procés català
2. Comunicació política i opinió publicada
3. Les dues tesis inamovibles dels diaris espanyols: tot és inconstitucional i Catalunya no és una nació
4. Les mobilitzacions al carrer vistes de Madrid estant: «El nacionalisme és això, un retorn a la tribu»
5. Els mitjans de comunicació del món s’impressionen als carrers de Barcelona, però el que compta són les eleccions
5.1. Les eleccions del 2012, un punt d’inflexió
5.2. Fonts i el seu posicionament envers el procés sobiranista
6. Conclusions
Bibliografia
El procés sobiranista a les xarxes socials.Anàlisi de Twitter durant les campanyes catalanes del 2012 i el 2015 i la consulta per la independència
El procés sobiranista a les xarxes socials.Anàlisi de Twitter durant les campanyes catalanes del 2012 i el 2015 i la consulta per la independència
Frederic Guerrero-Solé
1. Introducció
2. Les xarxes socials i la comunicació política
2.1. El Procés a les xarxes socials. El cas de Twitter
2.2. L’anàlisi de Twitter. Algunes característiques de la xarxa de microblogging
2.3. Per què són importants els hashtags neutres?
3. 25N2012. La primera lògica del Procés
3.1. El context català a les eleccions parlamentàries del 2012
3.2. L’anàlisi del #25N
3.3. Influència a Twitter. 25-N
4. 9N2014. La segona lògica del Procés
4.1. Mostra
4.2. Resultats
4.3. Influència a Twitter. 9-N
5. 27S2015. La tercera lògica del Procés
5.1. Influència a Twitter. 27-S
6. Conclusions
Bibliografia
Apèndix
Les representacions de la catalanitat en la publicitat comercial dels anys del procés sobiranista
Les representacions de la catalanitat en la publicitat comercial dels anys del procés sobiranista
Joaquim Capdevila i Capdevila, Mariona Lladonosa Latorre, Teresa Serés Seuma, Mariona Visa i Barbosa
1. Introducció metodològica
2. Publicitat, màrqueting i marca
3. Hipermodernitat i publicitat
4. Els espots analitzats
4.1. La (hiper)simbolització en els espots publicitaris. Marcs d’identificació singularitzats i evocació de sensacions i emocions
5. Els vídeos promocionals
6. La catalanitat com a font d’identificació en la publicitat dels últims anys
7. La publicitat «ètnica» de la catalanitat
7.1. Fonaments socioantropològics: hipermodernitat i «etnicització» de la vida social
7.2. L’explotació publicitària del realçament «ètnic» de la catalanitat: la publicitat de la tradició catalana, la publicitat experiencial de la catalanitat i la publicitat de com són els catalans
8. La publicitat de la tradició catalana
8.1. Sectors empresarials i marques
8.2. La dimensió simbòlica: els sentits o atributs. Una anàlisi a partir dels espots
9. La publicitat experiencial de la catalanitat
9.1. Sectors empresarials i marques
9.2. La dimensió simbòlica. Els sentits o atributs. Una anàlisi a partir dels espots
10. La publicitat del «què» o «com» som els catalans
11. La publicitat sobiranista
12. Conclusions
Bibliografia
Apèndix. Corpus empíric: relació d’espots analitzats
Apèndix. Corpus empíric: relació d’espots analitzats
1. Begudes
1.1. Cerveses, vins i licors
1.2. Aigua
2. Alimentació
2.1. Oli
2.2. Vegetals i hortalisses
2.3. Càrnics
2.4. Làctics
2.5. Ous
2.6. Dolços i pastisseria
2.7. Arròs
2.8. Productes diversos d’alimentació
3. Roba, sabates i complements tèxtils
4. Supermercats
5. Banca
6. Turisme
7. Altres temàtiques
In this book:
Content of the Book
My notes
My highlights
Settings
Font:
- Original Font -
Arial
Courier
Georgia
Palatino
Sans Forgetica
Tahoma
Times New Roman
Verdana
Text size:
Aa
Aa
Reset text size
Background color:
Aa
Aa
Aa
Aa
Interface language:
English (US)
English (UK)
Español
Català
Bookmarks
Highlights
Notes
Facebook
Twitter
LinkedIn
Dictionary
Wikipedia
1
Narracions mediàtiques del catalanisme
·