Temàtica: Economia, Empresa i Turisme

Elements 13 a 24 d'un total de 31

Emprendre en clau de competències Marta Zaragoza Domingo

Sinopsi

Aquest llibre pretén ser una eina, tant per a aquelles persones que vulguin engegar un procés emprenedor com per a aquelles persones empresàries que vulguin revisar la direcció estratègica de la seva empresa, a partir d'un marc teòric i metodològic que els permetrà avaluar les seves competències, o sigui, el conjunt integrat de coneixements, habilitats, aptituds i actituds necessaris per crear, consolidar i fer créixer un projecte. Per altra banda, també permet analitzar tot un conjunt de factors, personals i estructurals, que afecten de manera positiva i/o negativa un projecte emprenedor o empresarial. La metodologia que s'exposa en aquestes pàgines ha estat fruit d'un procés d'investigació i recerca intradisciplinar en l'àmbit de l'emprenedoria i de l'empresa. Per tant, ha estat el resultat d'adaptar una metodologia contrastada a nivell europeu en l'àmbit de la orientació professional i d'acompanyar i donar suport a gairebé un miler de persones emprenedores i empresàries.

Veure fitxa

Paper 14.00 €
Epub 6.49 €
Pdf 14.00 €

Emprendre en temps de crisi AAVV

Sinopsi

Estan preparades l'emprenedoria i les micro, petites i mitjanes empreses (MPIMES) catalanes per competir en el nou món global que basa la competitivitat en el coneixement? Ha canviat alguna cosa en el món de les MPIMES que ens faci pensar que podran articular la transformació i el futur de la nostra economia i la nostra societat? O, al contrari, ¿són una espècie social en perill d'extinció? Aquestes són algunes de les preguntes que han inspirat aquest llibre. A partir d'una recerca sobre les empreses catalanes creades en temps de crisi, aquest llibre analitza els determinants i els resultats de l'emprenedoria innovadora i el seu procés de generació de valor en xarxa. Els resultats ens confirmen bones notícies perquè, tot i la crisi, l'economia catalana amplia la seva base emprenedora innovadora, millora el seu procés de generació de valor i evoluciona cap a una xarxa de negocis. Tot un signe d'optimisme per al futur.

Veure fitxa

Paper 26.00 €
Epub 9.99 €
Pdf 26.00 €

Els sistemes d'informació a l'empresa Josep Cobarsí

Sinopsi

Eficiència, qualitat, competència, millora contínua, millor ambient laboral. Aquests són alguns dels aspectes en què pot millorar una organització que sàpiga treure el màxim profit de la gestió de la informació. Aquest llibre explica com fer-ho però també apunta com aprofitar-ho per impulsar la creativitat i la innovació, gestionar el coneixement i afrontar els reptes del futur.

Veure fitxa

Paper 9.90 €
Pdf 9.90 €

La gestió del temps Iñaki Bustínduy

Sinopsi

El temps que tenim com a persones es limita al nostre pas per aquest món. I de la manera en què decidim emprar el nostre temps dependran en gran mesura la nostra carrera professional, la nostra vida personal i fins i tot la nostra felicitat. Aquest llibre descriu els usos que actualment fem del temps i dóna les claus per treure’n el màxim profit i mantenir en equilibri la vida a casa i a la feina.

Veure fitxa

Paper 9.90 €
Pdf 9.90 €

Introducció a la informació financera de l'empresa AAVV

Sinopsi

Avui resulta evident que qualsevol professional ha de dominar els fonaments teòrics de la seva àrea, sigui aquesta el màrqueting, la producció, els recursos humans, la logística, etc. Aquest coneixement, adquirit a través de la formació teòrica i la pràctica, permet solucionar problemes que tenen un marcat caràcter tècnic. Però en el món actual dels negocis, qualsevol professional es veu sovint obligat, a entaular relacions amb altres agents que no pertanyen a la seva àrea funcional (propietaris, altres professionals de la mateixa empresa, possibles accionistes, entitats de crèdit, etc.). En el tracte amb aquests agents, el professional ha de dominar un llenguatge, el comptable i financer, que li permeti comunicar-s'hi, i conèixer els criteris que aquells empraran per avaluar la seva empresa. El llibre presenta un conjunt de conceptes i eines, amb nombrosos exemples i notes, que serviran al lector per conèixer quin és el contingut i la utilitat de la informació financera elaborada per les empreses.

Veure fitxa

Paper 26.00 €
Pdf 26.00 €

Integració de mercats AAVV

Sinopsi

La integració de mercats és un dels trets més visibles dels processos de globalització i de reestructuració econòmica i política que han tingut lloc en les darreres dècades. Molts dels productes que consumim ja no es produeixen i dirigeixen cap a un mercat local o nacional, sinó que es fan pensant en un mercat internacional. Els processos de liberalització comercial i financera i d’integració regional han consolidat els processos de creació de mercats globals. Aquests processos d’integració són complexos, involucrant diferents actors (empreses, treballadors, consumidors i estats) i diferents dimensions, no tan sols les estrictament econòmiques sinó que també històriques, institucionals, tecnològiques, culturals i polítiques. La combinació d’aquests actors i processos configura una integració de mercats desigual tan en productes com en l’espai i diferents guanyadors i perdedors.

Veure fitxa

Paper 21.50 €
Pdf 21.50 €

El màrqueting viral Sílvia Sivera

Sinopsi

Internet està canviant la publicitat. Els consumidors es poden convertir, ara, en altaveus de les seves marques preferides, de vegades sense saber-ho. Quantes vegades hem reenviat correus amb vídeos o bromes? Potser eren anuncis. Els missatges s'estenen com virus per la xarxa. Aquest llibre explica com passa, quines són les millors maneres de provocar el màrqueting viral i quines campanyes ho han fet millor.

Veure fitxa

Paper 9.90 €
Pdf 9.90 €

Investigació de mercat Marta Belmonte Caso i Aleix Gabarre Fibla

Sinopsi

La investigació de mercat és molt més que preguntar a la gent el que espera d’una marca o un producte. Implica una tenir una determinada visió sobre la societat de consum en la que vivim, entendre els complexes processos de decisió en els que ens endinsem cada dia i dominar les diferents eines disponibles per donar sentit a les emocions, les opinions i els comportaments de l’homo consumus. La investigació de mercat és, en essència doncs, investigació cultural. Una mirada critica, lúcida i estructurada a la vida quotidiana de la pràctica totalitat de les societats humanes. Una disciplina en permanent evolució, la mateixa que la de la societat de consum on vivim. Investigació de mercat. Una mirada integradora vol adreçar tots aquests temes des d’una perspectiva que faci convergir les aportacions de la psicologia, la sociologia i l’economia en un corpus teòric i pràctic actual. Però, per sobre de tot, busca oferir una perspectiva que reconegui el paper determinant de l’individu, el consumidor, i que el situï en el centre del joc de forces de la societat de consum.

Veure fitxa

Paper 25.00 €
Pdf 25.00 €

El networking Rosaura Alastruey

Sinopsi

'El networking professional ben fet consisteix en treballar estratègicament per aconseguir una xarxa de contactes ja sigui de tipus personal i/o professional. No és tant mantenir viva la relació amb els amics d'infància, sinó crear vincles amb gent per exemple del nostre sector professional. La xarxa de contactes ben treballada ens pot ajudar a resoldre problemes, a descobrir dades, a intercanviar coneixement i experiències i, fins i tot, a trobar una nova i millor feina. Aquest llibre explica d’una manera molt didàctica quines son les bases d’aquesta estratègica disciplina, com millorar i potenciar el nostre networking, com trobar les eines informàtiques per gestionar-lo de la millor manera i per on començar a construir una xarxa de contactes.'

Veure fitxa

Paper 9.90 €

Integració europea AAVV

Sinopsi

La Unió Europea sovint es percep com una realitat complexa i difícilment comprensible. També a vegades es considera que està allunyada de la vida quotidiana o és irrellevant pel ciutadà. Tanmateix, a la realitat, la Unió Europea i el procés d’integració europea ens afecten profundament en el nostre dia a dia i configuren gran part de les nostres perspectives de futur. Entendre adequadament en què consisteix la Unió Europea, quins són els seus orígens i cap a on evoluciona, són qüestions fonamentals per a un ciutadà europeu informat. L’objectiu del llibre és ajudar a formar-se al lector aquesta comprensió alhora àmplia, rigorosa i entenedora de la Unió Europea. Amb aquesta fita marcada, Jordi Bacaria, Andreas Kyriacou i Àlex Ruiz Posino, professors universitaris experts en temes comunitaris, han elaborat un text que ofereix una panoràmica complerta de la integració europea tot incorporant els darrers esdeveniments d’un procés que evoluciona ràpidament.

Veure fitxa

Paper 16.00 €
Pdf 16.01 €

Operacions i processos de producció en turisme AAVV

Sinopsi

La competitivitat de les empreses i destinacions turístiques depèn en bona mesura de la seva capacitat per a llançar al mercat productes o serveis (en qualitat i preu) cada vegada més adequats a les necessitats dels clients i respondre eficientment als moviments estratègics dels competidors. Davant d'aquesta situació, la funció de producció ha esdevingut per a l'empresa turística una variable competitiva fonamental, atès que el valor afegit del producte o servei que ofereix, objectiu bàsic de l'empresa, es genera inicialment en aquesta àrea funcional. Amb una doble vessant, teòrica i pràctica, aquesta obra aporta els coneixements inicials necessaris per a identificar les operacions més significatives i representatives que condicionen les decisions estratègiques de l'empresa turística; l'estudi de les decisions tàctiques i operatives; i l'anàlisi de la logística, com a funció que determina l'eficàcia amb que poden organitzar-se i gestionar-se aquests sistemes productius. Aquesta obra es projecta en activitats com la localització d'un centre de producció de serveis o productes turístics, el seu disseny, la seva distribució en planta, la programació d'operacions, la gestió de projectes, les línies d'espera... processos bàsics per a empreses i organitzacions sectorials tan diverses com, entre d'altres, els hotels, càmpings, parcs temàtics, centres d'oci, empreses de transports, espais culturals, aeroports, etc. Es tracta, per tant, d'una obra d'alt interès per a la pràctica totalitat dels estudiants i professionals del sector turístic.

Veure fitxa

Paper 25.00 €
Pdf 25.00 €

La intel·ligència competitiva Eva Ortoll i Montserrat Garcia

Sinopsi

La informació és bàsica pel funcionament d'una institució. Cal saber per exemple què fa la competència o com millorar els processos interns. Però saber-ho no és suficient. És necessari analitzar aquesta informació, fer-la arribar als directius i que serveixi per prendre decisions. Això és el que fa la intel•ligència competitiva, oferir estratègies per millorar l'obtenció i circulació d'informació en una empresa. Aquest llibre explica com es fa i com s'aplica.

Veure fitxa

Paper 9.90 €
Pdf 9.90 €

Elements 13 a 24 d'un total de 31