Escriptura sexy

Escriptura sexy

Lluís Pastor

Col·lecció: Manuals
Número: 153

Dades del llibre

ISBN: 9788497881012
Publicació: 02/2010
Idioma: Català
Format: Rústica
Nombre de pàgines: 220
Mida: 17.0 x 24.0 cm
19.00 €

Lliurament: 8 dies laborables

ISBN: 9788497882187
Publicació: 12/2011
Idioma: Català
Format: EPUB
5.49 €
ISBN: 9788490295304
Publicació: 11/2012
Idioma: Català
Format: PDF
19.00 €

Sinopsi

¿Quant de temps trigarà a conèixer les regles del backgammon si observa atentament com juguen els altres? Per molt interès que li posi, trigarà unes hores. Unes hores precioses. En canvi, si li expliquen les regles al principi del joc, en uns minuts ja serà capaç de jugar. I com més jugui, més bon jugador serà. El mateix passa amb l’escriptura. A escriure se n’aprèn llegint com a escriptors. Però conèixer les regles bàsiques de l’escriptura permet escriure des del primer dia textos més atractius. Els textos que no atrauen tenen un recorregut curt en un món en el qual la comunicació és el centre de qualsevol activitat. Per això, quan es parla de comunicació escrita s’ha de parlar d’escriptura eficaç. I això significa que l’escriptor aconsegueixi del seu públic el que s’havia proposat: informar-lo, orientar-lo, fer-lo pensar, proporcionar-li una opinió, emocionar-lo o convèncer-lo. En definitiva, perquè se senti la seva veu entre tanta cridòria cal acumular seducció i que l’escriptura sigui fonamentalment sexy. En aquest llibre em proposo donar-li pistes perquè escrigui de manera atractiva.

Autoria

Lluís Pastor
Autor

Director del e-Learn Center, centro de innovación en el aprendizaje, de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), y de Editorial UOC, y profesor agregado en esta misma universidad. Además, colabora con la Universitat Ramon Llull y en diferentes másteres de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) y de la Universitat de Girona. Es Doctor en Periodismo por la Universitat Ramon Llull, máster en Ciencias de la Información por la UAB y titulado en Dirección y Administración de Empresas por IESE (Universidad de Navarra).Es autor de Retórica exprés (2008), Parla’m, i seré feliç (2009), Funiversity. Los medios de comunicación cambian la universidad (2010), Teoría de las cartas al director. La gestión periodística del público I (2010), Periodismo zombi en la era de las audiencias participativas. La gestión periodística del público (II) (2010), Si un lleó entrés en uns gran magatzems (2011), Capità de la teva vida (2012), El jefe habla (locuta rex). Coaching de comunicación para directivos (2016) y La retórica antigua (2016).

Universitat:  https://www.uoc.edu/portal/es/news/kit-premsa/guia-experts/directori/lluis-pastor.html
Empresa:  https://lluispastor.wordpress.com/

Llibres relacionats